Miss bidrottning

Alla inlägg under februari 2010

Av bidrottning - 26 februari 2010 15:08

Vi har länge sökt en liten kompis till vår vovve selma.
Men vi ville inte ha en valp med allt vad det innebär utan typ nån i ettårsåldern, där man fortfarande kan forma hunden till våran liksom.
Så sent, igårkväll hittade jag honom..med Stort H!  
Så imorgon fm hämtar vi hem vår Max
Han är en Jack Russel på 1,5 år.
Här kommer lite bilder som jag kopierade från blocket.

     

Max
Av bidrottning - 25 februari 2010 23:02

  
Behovet av att få skriva av mig blev för stor, jag la ner min förra blogg för cirkus 5 månader sedan..det skapade mest bara stress tyckte jag.
Men senaste månaden har jag saknat att skriva, att få dela med mig utav tankar åsikter och delar i mitt liv.
Nu när jag ska ta tag i vikten igen;) så känns just bloggen som ett stort stöd. Det var den som hjälpte mig sist..å inte minst alla underbara människor som jag lärde känna genom den !
Synd bara att jag raderade den förre Helt..men förhoppningsvis så kommer den här bli lika viktig för mig...


Återkommer  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards