Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Konstig känsla...

Av bidrottning - 31 mars 2010 18:10

När man är en gammal sann viktväktare så känns det skumt att käka sån mat som jag åt nyss.
En kycklinggratäng med beasås och riktig creme fraiche.

Känns ju omöjligt att kunna gå ner nåt på det där..men det är väl grejjen att jag inte åt nå pasta eller ris till.
Utan tomater och fetaost.
Jag skulle kunna leva på fetaost förresten, det är underbart GOTT tycker jag !
Här kommer en bild på rätten..inte direkt fettsnål ;)

IRRITERAD!! DET GÅR HELT PLÖTSLIGT INTE ATT FÖRA ÖVER BILDER FRÅN TELEFONEN :(
SÅ NI FÅR TYVÄRR INTE SE PÅ DEN UNDERBARA SKAPELSEN  

 
 
Lina

Lina

31 mars 2010 21:09

Hej! Tack för den fina kommentaren i min blogg. Jag gick ner med hjälp av viktväktarna :-) Supernöjd :-) Nu hoppas jag att jag inte går upp allt för mkt när jag är gravid! Takai heter tjejen som fixat min blogg, tror hon är länkad på min sida :-) Hon är superduktig!

http://absolutlinan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Skapa flashcards