Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Mår så illa igen

Av bidrottning - 31 mars 2010 21:07

  Jag förstår inte vad det kan var*nej jag är inte gravid*

Mådde såhär igår..inget idag förrän nu helt plötsligt !!
Kan det vara att jag inte äter några kolhydrater??

Åt nyss en sån här ask...
  
Kan det bero på det??

Men detta är ju sockerfritt...
Ja jag förstår inte..säg inte att det beror på kosten, för jag vill fortsätta med detta..tycker att det funkar så bra..
Men nu känns det som jag måste gå och göra en sak...som jag nog inte vill beskriva så noga här   

 
 
camilla

camilla

1 april 2010 08:35

Hej vännen.Hoppas det gick bra igår sen :)
Nja de där barsen som du frågade om,lite mättnads känsla blir det men inte som när man äter riktig mat.Men man klarar sig ;)just nu är jag så inställd på detta så då blir jag inte så hungrig....,.konstigt eller hur? Jag som inte alls var motiverad för fem öre förra veckan och nu har det vänt. Men jag är ju lika glad för det :D Hoppas nu det kan hålla i sig över helgen oxå,blir lite lättare med tanke på att jag jobbar hela helgen och sover bort större delen av dagarna,så jag inte kan smaska på allt godis som just nu finns här hemma ;) Ska försöka att undvika godiset i största möjliga mån och äta av maten i stället,dock inte överdriva utan äta utav ägg och omelleten........mums :)
Ha nu en riktigt bra Påak Linda ♥♥♥
KRAM!!

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
alice.

alice.

1 april 2010 18:58

Vet inte hur du äter. Men när jag inte äter frukost och lite kvällen innan kan jag få illamående attacker.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

 
Barbie

Barbie

1 april 2010 20:56

Hmm... jag försökte förr gå upp i vikt jag. Men har inte lyckats så där jättebra! Så jag bestämde mej för att (försöka som fan i alla fall) vara stolt över min kropp!

http://gangztabarbie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards