Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Besök och avsked.

Av bidrottning - 20 april 2010 21:18

Idag är det då tisdag, dagen då Johan åker tillbaka till Sandviken :(
Men nu är det bara En endaste ynka tisdag kvar sen bor han här hos mig på heltid  
Eftersom Felicia har varit här 3 veckor tillbaka så känns det lite konstigt att vara helt alena igen..trist..jag är inte gjord för att bo själv. Visst det kan vara skönt några timmar, men sen får det vara nog.

Jag steg upp redan runt 6.30 idag, så trodde att dagen skulle bli riktigt lång..såhär när jag bara går hemma o drar.
Men idag kom kusin Anna med hennes Tyra och hälsade på, det var trevligt !
Vi fikade och pratade..och sen gick vi ut på en promenad, idag blev det två promenader för mig..great !

Tyra hade blivit så stor, skrattar mycket.

Till fikat gjorde jag blåbärsmuffins med smuldegstäcke..så klart viktväktarvänligt.
Jag tänkte lägga ut det receptet en annan dag för det var en fågel som viskade i mitt öra idag att hon önskade att jag börjar skriva viktväktar receptet här på bloggen igen, som jag gjorde på den förra. Kul att få förslag och att människor gillar det jag skriver :)

I och med att Anna kom runt lunch och vi fikade då så blidde det ingen lunch !! Icke bra ! Jag vet..å det känns i magen nu, hungrig ! Men tänkte lägga mig snart.

Åt upp mina dagliga points och tog 3 st utav mina bonuspoints som jag har varje vecka.

Imorse tänkte jag på en sak då jag vandrade...jag stannade till en stund längs vägen o lekte lite med Max, kastade pinnar o så. Sen gick vi vidare..å efter det stötte vi på lite olika människor längs vägen, som man säger ett artigt Hej till.
Men så slog det mig, hade jag inte stannat o lekt med honom, utan gått på då hade jag inte mött just DE människorna..inte sett just DEN hunden, inte hört just DEN bilen som lät så illa. ÖDET kallas det, and i Like it !


Nighti Nighti

Frukost: Mild lätt yoghurt + osockrad sylt+ lätt mjölk

             2 skivor mörkt bröd + bregott + skinka + gurka + örtsalt

Mellis: Äpple

Lunch: 2 st muffins o kaffe m mjölk(hua så dåligt av mig)


Mellis: .............................................


Middag: Havregrynsgröt + mjölk + osockrad sylt
            2 st knäckemackor med två kokta ägg
            bregott och 4 tsk kaviar 


Kvällis: Micropopcorn, less fat.

   
 
Ingen bild

Malin

21 april 2010 08:16

Här är en till som inte är gjord för att bo själv så jag förstår dig men nu går det ju som sagt snabbt tills han är hemma hos dej :)

Ja, det där ödet är bra grejer, oftast iaf, haha ;)

Hoppas du får en lika trevlig onsdag som din tisdag var då.
Kram kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards