Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Lax med Knorr

Av bidrottning - 23 april 2010 21:27

4 port:
4 st laxfiléer (eller hel laxsida ca 600 g)
3 dl grädde
ca 1 msk KNORR fikskrydda
salt
1 kg räkor med skal

Lägg laxen i en ugnsform. Smaksätt grädden med KNORRkryddan och salt. Häll detta över fisken och sätt in i ugnen, 200 C ca 20 min. Skala under tiden räkorna och strö dem över fisken när den är färdig. Servera med pressad potatis, ris eller bara en god sallad till.

  
recept och bild är taget från; http://www.bloggfamiljen.se/?blog=matplatsen

 
 
Jessica

Jessica

24 april 2010 14:30

hej
kul att du tittade in på min sida. Du verkar ha en spännande sida med. Jag har kört viktväktarna för 2 år sen då gick jag ner 10 kg på 6 månader. Men sen blev det sommar och kännde då inte för det länger . har sen tagit det lugnt med att gå ner i vikt. började i höstas med att prova att dricka naturdiet fungerade ett tag. Men nu har jag provat modifast i 17 dagar och gick ner då 4 kg, så det fortsätter jag med nu medans jag börjar lite smått att äta. Har ca 12 kg kvar att gå ner till mitt mål. Kämpa på så kommer det gå bra för dej med.
kram kram

http://www.ica1977.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Louise

24 april 2010 17:45

Såg gott ut o enkelt! Nått att lägga till i menyn... :)

 
Ingen bild

Tessan

24 april 2010 20:40

Vilken härlig presentation du har av dig själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards