Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Frukost

Av bidrottning - 9 december 2010 10:13

Sitter just nu o äter frukost, på mitt bröd som jag bakade igår. Riktigt gott o riktigt lätt att göra så det blir flera ggr.
  

 
 
Terese

Terese

9 december 2010 11:05

Åh så gott det ser ut, förstår att det smakade bra! :-)

Jag känner mig ungefär lika som jag gjorde när jag började med tabletterna, det har inte blivit värre i alla fall vilket är skönt. Men inte heller bättre. Får se nu hur det går, jag ökade till en hel tablett igår. Hoppas inte det blir värre.

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

9 december 2010 12:58

Ser supergott ut :)

Tack för din stöttande kommentar och tack för att du tror på mig. Du är alltid lika go du

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Skapa flashcards