Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Dag 12, I min handväska

Av bidrottning - 9 december 2010 12:24

 (Jag har kommit lite efter här med denna utmaning, men men. Återupptar den idag igen iaf :))


I min handväska har jag en förmåga att ha en jäkla massa skit !! När jag jobbade i Hofors kom ofta folk o frågade om jag hade det ena än det andra..så som nagelsax, tejp,läppglans mm..å visst hade jag det i min lilla svarta ! ;)

Men för inte sålänge sedan så rensade jag i väskan så det här är vad jag har i den nu;
*Lypsyl
*Idominsalva

*Tändare
*Kvitton, en massa gamla handlingslistor
*Mynt
*Läppglans
*Panikångestmedicin
*Bussremsa
*Gamla båtbiljetter med Eckerö Linjen

*Hårsnodd
*diadem


  

 
 
Monica

Monica

13 december 2010 21:41

Ja det är otroligt vad man kan få plats med i sin handväska, varje gång det är dags att rensa i den så blir man förvånad.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Terese

Terese

13 december 2010 22:12

Ja det var ju lite mer än vad jag har i min väska :-) Men jag antar att det är för att jag en väldigt liten väska nu. När jag har större väskor brukar det nog finnas det ena och det andra i den. Men jag undrar en sak, varför har du tändare i väskan? Du röker väl inte? Eller är den bra att ha ifall det kommer en snygg kille och frågar om du har eld... ;-)

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

15 december 2010 10:47

Haha, jag är oxå en sån som du var innan då, en sån som har allt och lite till i sin väska :) Kan ju vara bra att ha är lite av mitt motto!

Kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards