Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Tråkdag.....

Av bidrottning - 10 december 2010 15:23

....men vad gör det när det är mysfredag??!

Idag har jag inte gjort ett piss! O inte kan jag göra nåt speciellt heller, för Johan har bilen då den andra som han använder, la av mitt inne i Stockholm då han skulle hem från jobbet häromdagen :(
Så den står på verkstad där. Å här på landsbyggden går inte bussarna ofta, tar jag tex en buss ner till centrum för att handla så får jag väl vänta sisådär 3 timmar innan nästa går tillbaka. Å nej, det pallar jag inte med.


Mitt älskade vitlökssmör känns hotat ikväll då jag fått halsbrännan FROM HELL igen :( Mitt fel..åt stekt bacon till mina potatisbullar till lunchen...ÅÅ att jag inte lär mig !! Nu knaprar jag novalucol så hoppas den blir lite lindrigare iaf.

Just nu har jag fruktansvärd värk i övre delen utav ryggen sen går det ut i halsen och upp i örat.


Ikväll gäller det för Idolerna ! Nere på vår lokala pub här i byn så ska de ha storbildsteve och hejje på Hallstas Idol, Minnah.

På ett vis hoppas jag att hon inte vinner för det är ju oftast tvåan..trean det går bättre för. Hehe, men visst ! Vore ju skit häftigt om hon skulle ta hem allt ! Men man vet ju att Jay vinner, å det är han värd också ! Å deras romans, vad säger man om den?? Enligt mig så känns det som att det är deras business...men tjejen hans tycker jag lite synd om..om det nu stämmer.


Ikväll har jag beställt hem Ben & Jerry's Jordgubbscheescake med gubben :)


Trevlig fredagskväll !
  

 
 
Ellen

Ellen

10 december 2010 18:42

Jag fick mitt fredagsmys på jobbet med lite vin ost och kex :)
I början av mars åker jag till Thailand! Längtar så! Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Anna

Anna

10 december 2010 19:52

Hej gumman! TIPS: Köp LOSEC på apoteket mot halsbrännan!! jätteskillnad jämfört med novalucol som jag har oxå knaprade massor av innan jag frågade på apoteket om jag kunde äta något mer långtidsverkande fastän jag var gravid! Jag behövde bara ta en tablett max varannan dag. Och kände inte alls av några besvär! Lovely! :) Trevlig helg! Kram

http://annaspoints.blogg.se

 
Mija

Mija

13 december 2010 10:37

Kram på dig Linda.
Hoppas allt är bra med dig, magen, Fillan och mannen. :)

http://mammamija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards