Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Jo'råsåatt....

Av bidrottning - 5 oktober 2011 08:11

Godmorgon! Idag klve vi upp strax före kl 06, men nu sover tösen igen. Jag har hunnit med att duscha o sitter nu här med kaffekoppen framför "Vakna med the voice" Rätt kul o sitta o slötitta på faktiskt..

 

Nää Malin, det blidde ingen storvinst:S Förvånad? Felicia hade ju lovat mig;) Men vi var nära bägge två, satt o väntade flera gånger..o läänge vissa gånger, men icke..inte ens en ny liten lott. Jag måste ha en sån jäkla tur i kärlek alltså!! ;D

 

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Skansen, träffat några brudar med februaribebbar från Fejjan...men jag hoppar det. Har ju sån jäkla värk fortfarande, inte värt att åka iväg dit då..först buss 2 timmar o sen gå på Skansen hela dan..o så buss hem då. Nej då är jag nog inte människa sen på flera dagar och Johan jobbar ju 12 timmars imorrn också!

Men trist känns det, för det hade varit skit kul. Allra helst att få träffa Kim o hennes barn :)

 

Det blir istället en liten bäbisfika här i Hallsta hemma hos Hanna.:)
Det ska bli trevligt :)

Hoppas inte Lovisa är lika blyg idag...eller blyg för Sandra kanske jag ska tillägga;)

 

Igår när jag var på Konsum o handlade så såg jag en lapp om en som utförde lindrande massage mot fibro tex..när jag kollade närmare så såg jag att det var min gamla bildlärare från Norrsundsskolan(högstadiet)

Jag letade upp henne på Fb och skrev och frågade. Imorse hade jag fått svar :)

Jo hon är massageterapeut, massagen är lite lättare, men hon trycker ändå på triggerpunkterna, använder sig även utav ultraljud.

Jag bokade en tid den 20e, nu jäklar måste jag göra nåt ! Hoppas det ger någon verkan, är ju inte smällbilligt direkt! :S Men vad gör man...? Bättre än medicin iaf.

 

Åh vet ni! På lördag ska jag åka iväg alldeles ensam, utan Lovisa. För henne ska Johan vara hemma med. Jag ska åka iväg som Linda, till Norrtan och bowla och sen gå ut o käka efter det :) WOW! Va jag längtar! Nu är Lovisa lite drygt 7 månader så nu är det dags att ge sig ut på lite egna äventyr några timmar ;) Jag ser verkligen fram emot det, bara att få sitta o äta i lugn o ro utan att stressa. Verkligen lyxigt nu för tiden!! :)

 

Ja ja det var väl allt för nu, dags att ägna sig åt kaffekoppen   innan lillskruttan vaknar igen:)

 

 

 

 
 
Malin

Malin

5 oktober 2011 09:24

Jag sätter oxå alltid på "The voice" på morgonen, som du säger så är dett program som det är skönt att slötitta på :)

Synd att ni inte vann något, dock inte så värst oväntat kanske!

Ja det är nog ett bra drag att hoppas Skansen, fast det lär ta emot och förstår du vill dit men vad gör man?
Du får säkert hemskt trevligt på andra träffen då!

Ha din skrutta börjat tykännas?

Jag hoppas det blir bättre med din värk av massge o så då, skadar ju absolut inte att prova iaf!

Åh vilken kul helg du har framför dig :)

Ha nu en fin dag och ta det lugnt med allt vet jag, särskilt det där med kaffet...du vet ju hus mycket jag är mot den där drycken...haha ;D

Kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
sandra

sandra

5 oktober 2011 09:39

kul för dig att komma iväg en sväng själv :)
och du kan ju fråga Lovisa vad jag har gjort??! ;-p

http://sanask77.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Skapa flashcards