Miss bidrottning

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av bidrottning - 10 oktober 2011 08:45

Den här köpte jag till Lovisa precis..På Gävles köp o sälj på fejjan.
Jag blev så kär i den så det är inte klokt! Av fårull..handsydd..kostade 400 ny, jag köpte den för 75.
Den är ju helt underbar !!
 

Av bidrottning - 10 oktober 2011 08:06

Vad en natt med sömn gör underverk!! Shit va jag är beroende utav sömn..blir ett monster med gröthuvud om jag inte får sova ordentligt.

Nu har jag fått det svart på vitt..mindre sömn=dum blondin hjärna

Som jag skrev på fb igårkväll så tog Johan Lovisa inatt då han inte jobbar nu, så jag sov i Felicias säng eftersom hon är hos sin pappa. Å jag soov, från kl 22 till 07 nästan :D Underbara tider! Men Lovisa hade haft en sån mardrömsnatt igen, fast det var lite bättre..vaknade "bara" 1 gång i timmen istället för 2-3.
Shit va drygt det är !! Såhär har det varit i 1 vecka nu. Man blir ett miffo!
Fick tips om att hon kanske inte tål vanliga vällingen, ska köpa majsvälling o testa istället.

I eftermiddag åker vi upp till Sandviken, har lite ärenden att uträtta där uppe, endel mindre roliga..andra mer roliga :) Som att träffa min underbara vän Camilla  
Vi kommer hem på onsdag igen..hörs då! Tjing alla goingar *pöss*
 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards