Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Gröten är väck!

Av bidrottning - 10 oktober 2011 08:06

Vad en natt med sömn gör underverk!! Shit va jag är beroende utav sömn..blir ett monster med gröthuvud om jag inte får sova ordentligt.

Nu har jag fått det svart på vitt..mindre sömn=dum blondin hjärna

Som jag skrev på fb igårkväll så tog Johan Lovisa inatt då han inte jobbar nu, så jag sov i Felicias säng eftersom hon är hos sin pappa. Å jag soov, från kl 22 till 07 nästan :D Underbara tider! Men Lovisa hade haft en sån mardrömsnatt igen, fast det var lite bättre..vaknade "bara" 1 gång i timmen istället för 2-3.
Shit va drygt det är !! Såhär har det varit i 1 vecka nu. Man blir ett miffo!
Fick tips om att hon kanske inte tål vanliga vällingen, ska köpa majsvälling o testa istället.

I eftermiddag åker vi upp till Sandviken, har lite ärenden att uträtta där uppe, endel mindre roliga..andra mer roliga :) Som att träffa min underbara vän Camilla  
Vi kommer hem på onsdag igen..hörs då! Tjing alla goingar *pöss*
 

 
 
Malin

Malin

10 oktober 2011 09:12

Skönt med en natts riktig sömn!
Visst gör det mycket på hur man sen mår och funkar!
Måste ju va jobbigt för henne oxå :S

Kul med en tripp till Sandviken då, rätt om det nu 'är endel mindre kul äranden där, vet att du trivs där uppe!

Ha det så bra och ta det lugnt!
Många kramar <3

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards