Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Längtan blev för stor..

Av bidrottning - 25 februari 2010 23:02

  
Behovet av att få skriva av mig blev för stor, jag la ner min förra blogg för cirkus 5 månader sedan..det skapade mest bara stress tyckte jag.
Men senaste månaden har jag saknat att skriva, att få dela med mig utav tankar åsikter och delar i mitt liv.
Nu när jag ska ta tag i vikten igen;) så känns just bloggen som ett stort stöd. Det var den som hjälpte mig sist..å inte minst alla underbara människor som jag lärde känna genom den !
Synd bara att jag raderade den förre Helt..men förhoppningsvis så kommer den här bli lika viktig för mig...


Återkommer  

 
 
Ingen bild

Mia

17 mars 2010 16:53

Åh så härligt att du är tbx...*puss & kram*

 
Ingen bild

Anna

17 mars 2010 17:00

Hej Linda!

Jag borde kanske ta efter ditt exempel... Det är bra att skriva av sig, men jag tycker att jag mår så dåligt nu och har inte så mycket kul att skriva. Vem vill läsa det! Kanske en sida där jag kan försöka att sälja mina pärlsmycken, kort och annat också... Det vore kul. Behöver verkligen en liten extra inkomst, så att jag kan fortsätta pyssla. Har inte råd att köpa pärlor och annat om jag inte säljer lite också. Vi får se... Just nu har jag fullt upp att klara vardagen känns det som. När värmen kommer och man får må lite bättre, så kanske jag kan ta tag i det.

Synd att du har gått upp i vikt igen efter allt ditt kämpande! Men nu verkar du väldigt motiverad och jag håller tummen för att du ska lyckas gå ned och hålla din målvikt. Det där är ett vanligt gissel! Min "gube" har precis börjat ta tag i sin övervikt och Chelsea är till bra hjälp för det. Vilken gullig kille ni hade skaffat!

Nu tjatar Mathias om datorn, så jag får skriva mer nästa gång.

Var rädd om dig & se till att du har det bra!
Varma Kramar! / Anna S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards