Miss bidrottning

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av bidrottning - 6 juli 2010 11:50

Jag ballade ur helt på Felicia imorse, oftast har jag otroligt bra tålamod och det är sällan ..endast ett fåtal ggr som jag blivit såhär ursinnig på henne som jag blev imorse.
Jag kom upp, nyvaken, hon satt i soffan o tittade på teve.
Jag bad henne ta ut Max på tomten, så han fick kissa. NEJ sa hon, det tänker jag inte göra.. jag ber henne igen. Nix !
Då höjer jag rösten "NU GÅR DU UT MED MAX!"
Hon reser sig från soffan, tar på sig foppa o öppnar dörren å går ut, dock SMÄLLER hon igen den så tavlorna skallrar.
Hon kommer in, sätter sig i soffan...jag är tyst..tittar på datorn..men ÄNDÅ säger hon "Titta inte på mig !" DÅ! väller det över för mig, SKRIKER åt henne, gå UPP på ditt rum !!! Hon stampar SKIT HÅRT i varje trappsteg o SMÄLLER åter igen sin dörr, så det skallrar!
Jag springer upp, drar upp dörren till hennes rum och SKRIKER "(&%¤%#¤/"#"#%( en massa !!! Tårarna sprutar, som dom jämt gör på mig då jag blir riktigt ARG.
Hunden försvann, kom fram efter 20 minuter ungefär, å ungen kommer ner trippande från övervåningen efter 45 minuter o frågar snällt"kan jag komma ner nu?"
Hon är som en helt annan unge nu, å jag har förklarat för henne.

Så fick jag denna utav henne <3
  

Ovido - Quiz & Flashcards