Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Inaktivering.....

Av bidrottning - 24 juli 2010 21:28

Impulsiv som jag är ..hehe..ja det är jag kan jag meddela till er som inte känner mig :) På gott och ont ! Så har jag inaktiverat mitt facebook-konto..
Bara för att testa o se om jag kan vara utan det, är så less på all tid som det tar och har jag det o tänker att jag inte ska gå in ofta så funkar inte det..nej jag har nog blivit beroende. Eller ja, det är det jag ska testa nu, om jag blivit beroende :)
Så ni som har mig som vän och kanske har märkt att jag inte finns kvar bland vännerna vet nu att jag finns bland kulisserna ;) Men jag kommer komma tillbaka igen, var så säkra. Jag kan inte tänka mig nåt annat.
Jag gjorde gubben rejält chockad & det var det bästa med allt !! :)

För övrigt så har jag smällt i mig en kartong med kräftor nu...eller ja - 4 som sambon fick av mig, generöst va? :)
Fast nu har jag halsbränna !!



 
 
Terese

Terese

25 juli 2010 11:11

Åh jag märkte det nyss. Skulle puffa tillbaka dig men det gick inte...hihi. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka, skulle inte klara mig utan dig på FB!!!!!! Men visst är det så att man faktiskt är beronde utav det. Så fort jag får tillfälle och inte sitter vid datorn så går jag ut på mobilen istället...haha! Men det är ju så, man blir ju verkligen uppdaterad på allt via fb och hur kan man klara sig utan sånt? Nej det går ju inte, man måste ha koll!! :-D

Kramar till dig!

http://teresedenrara.blogg.se

 
Terese

Terese

25 juli 2010 12:11

Förresten! Tack för att jag fick adressen till den andra bloggen! Jag försökte att kommentera där, men på något sätt kommer kan jag inte logga in för att kommentera....men så du vet i alla fall så har jag varit in och kikat! :-)

Puss

http://teresedenrara.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

29 juli 2010 10:18

Ah...nu fattar jag...undrade ett tag vart du tagit vägen. Har du ny blogg?? Hoppas allt är kanon med dej & din familj. Massa kramar

 
Ingen bild

Malin

29 juli 2010 17:01

Hej vännen min!
Hur är det? Är ju länge sen sist men nu har jag äntligen ett fungernade nät där jag är.
Jag såg detta på fb nyss då jag ville skriva till dig där.
Har du en till blogg?
Tack för det fina du skriver till mig, ditt stöd gör mycket vet du.
Jag orkar just nu inte läsa genom allt här men tänker på dig och tar gärna emot en liten uppdatering om ditt liv i min blogg då :)
Kraaam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards