Miss bidrottning

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av bidrottning - 10 mars 2011 11:11

Idag är Felicia hemma ifrån skolan, igår kom hon från pappa sin och då berättade hon att på natten hade hon inte kunnat sova för hon hade så ont i bröstet när hon andades in :s

Imorse hade hon super ont i halsen och jag får en klump i magen på en gång, först för att stor stumpan är sjuk och sen oron för att lillstumpan ska bli smittad :s

Så nu får inte Felicia mysa nåt där inte, hemsk jag låter va? Men det vore ju förödande om Lovisa skulle få ont i halsen. Men jag hoppas hon har lite extra skydd pga min amning. Johan har åkt med Felicia till VC nu, kolla bröstet och ta ett halsprov. Det går tydligen halsfluss här i byn :S

Å Felicia som ska på melodifestivalen i Globen på lördag, med moster sin.

En riktig lyxdag med restaurangbesök, bowling och genrep av mello som sagt. Nu ligger även min syster däckad i feber så det ser mörkt ut för lördagen..stackars !

Så som Felicia sett fram emot detta i flera veckor.

 

Just nu ligger Lovisa i vagnen o sover, HÖR O HÄPNA! Till 99% ska hon ju ligga hos oss, hon kan sova jätte djupt, så flyttar man över henne, PLING! Så är ögonen klarvakna! Samma sak på natten, så sömnen är inte den bästa just nu, men det är det värt :) Drygt bara att jag har järnbrist på det o den tröttheten som det innebär! Jag somnar varsomhelst, på toastolen tex...  


Idag ska vi till BVC för första gången, ska bli intressant att se vad vågen visar. Hon känns tyngre..så jag hoppas hon gått upp ordentligt!Det behöver vår lilla sparv :)


    


 

Ovido - Quiz & Flashcards