Miss bidrottning

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av bidrottning - 26 mars 2011 09:42

Nu börjar det äntligen arta sig här hemma!!
För en vecka sedan blev jag inlagd igen efter ökade blödningar, visade sig att allt inte kommit ut, trots att placentan opererades bort efter förlossningen. Så förra fredagen blev det skrapning. Men nu blöder jag inte alls så det verkar som att det var det som behövdes! Fick 2 påsar blod till då också, så totalt har jag fått 4 påsar. det kan också har gjort att jag känner mig piggare nu, då jag antagligen fick upp mitt HB lite till. I torsdags var jag till VC för att kolla blodtrycket, då bad jag dem ta ett urinprov med då det har känts konstigt, o mkt riktigt..en UVI till så det blev ytterligare en penicillinkur. Men denna gång hann det inte gå lika långt så nu hoppas jag denna kur tar bort allt!  Imorse gick jag tom på en promenad med vagnen..dock en kortare variant, men ändå :)


Jag börjar min återkomst med att lägga upp lite bilder på lillan..Felicia är inte med på några kort med henne nu för hon är så hiskeligt förkyld, så jag har inte velat att hon ska hålla i henne. Kanske vissa anser töntigt, men med den oturen jag haft sista tiden så åker väl Lovisa på Rs-visrus också..så jag vill minimera risken så gott det går.


  Hej till publiken !


  Min lilla skruttfia nu på morgonen


  Sova är skönt..iaf ibland ;)


   Sockerbiten;) är påväg ut på promenad



Ovido - Quiz & Flashcards