Miss bidrottning

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av bidrottning - 16 juni 2011 12:00

Har inte haft lust o uppdatera nåt här direkt..men nu kom ett litet sug så lika bra o passa på:)

Men sen är det ju en annan sak o veta vad man ska skriva..vad vill ni läsa om?? Känns inte så intressant att läsa om vad jag gör på dagarna, känns inte som att jag har så händelserikt liv. Men o andra sidan så skriver jag ju för mig själv mest, kul att ha att gå tillbaka till sen..men såklart LITE för er skull också:) hade ju inte varit roligt om man inte hade nå läsare alls!


Jaha...

Sitter här med halsont *2!! Fy fan! Jag har sällan ont i halsen, minns inte att jag hade det nångång i vintras, men nu..på sommaren brakar det lös! Vet inte om jag måste ta mig till VC för ett halsprov..asså, jag kan ta HUR många sprutor som helst !! Se blod, har hög smärttröskel osv..men att ta halsprov det är fan det värsta jag vet ! Har alltid varit! O kommer alltid vara! Då är jag som ett barn! Så jag väntar några dar till o ser om det går över, nu är jag inne på 3e dan där jag har problem att ens få ner vatten .

Å det kom sem en blixt fr klar himmel, satt i soffan o kollade teve, kände helt plötsligt att jag knappt kunde svälja! Ja ja..


Är bara lite orolig att Lovisa ska få det också, trodde nästan det igårkväll. Hon ville inte äta, blev skogstokig när jag erbjöd..skrek konstant mellan 18-21..å då menar jag verkligen konstant!! Vi har inte gjort så tidigare, för vill inte få det till en vana direkt..men vi tog bilen å åkte runt lite, då somnade hon. Var väl hemma runt 22 tiden igen:) å sen var det bara att lägga henne i sängen o så sov hon till 02..snacka om hungrig då! Hade väl ätit sista gången vid 16 tiden.

 
Bilden ovan är fr vår utflykt igårkväll, ser ni grisarna? Haha inte!?? Två små svarta prickar..det blev så jävla dåligt! Men de hade ett gäng småsmå bebisar med sig också! Sen såg vi stoorjävla grisen utanför Sandra !! Den ska skjutas så ska vi ha grisfest här ;) har vi hemmamammor bestämt ;)


Sådär, vi springa ut o ta in dotra som tog en powernap i vagnen!


I måndags åkte jag, Lovisa & mamma upp till Sandviken(Felicia skulle ha varit med men hon valde att stanna kvar hos sin pappa en vecka till)

Det var ett infall jag fick på söndagkväll, fick sån lust att besöka dårarna i Hofors:)  Oj oj vad roligt det var att se vissa, tom så en o annan tår kom för mig*tänker mest på dig då Gunilla*

Deras lunchrast gick ju hur fort som helst:( så det där får jag göra om en annan gång igen snart.

Lovisa o jag hade en tid att passa också för vi skulle titta på en dopklänning som en i Johans släkt hade hittat. Hon har gjort den själv, 50 år gammal är den o super fin! Känns riktigt roligt att få använda den på henne <3

När nu dopet blir, inget som är riktigt bokat ännu. Så svårt att få till ett datum såhär i semestertider. Men jag vill ju inte att ungen ska bli för stor heller.

Vi åkte hem i tisdagseftermiddag igen..då tyckte Johan att det fick vara nog för Lovisa att vara borta från honom :) De 2 timmar han träffar henne på kvällen ungefär ;)

Nu protesterar chefen, babysittern är inge rolig!!

Jag tänkte ju spana in partytält men det får bli senare !

Här kommer lite bilder! Tjing!

          

Ovido - Quiz & Flashcards