Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Världens bästa storasyster <3

Av bidrottning - 18 april 2011 14:38

Det här underbart fina täcket har Felicia gjort till Lovisa på syslöjden.

Visst är det väl fint?!

Åå mitt stora hjärta <3 som är så omtänksam.

 

  Framsidan

 

  Baksidan

 
 
Ellen

Ellen

18 april 2011 15:28

Men så fint och omtänksamt av Felicia! Och så fint täcke. Något sådant hade jag nog aldrig klarat av i syslöjden, hihi :) Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

18 april 2011 18:29

Åh så fint det är och vad duktig hon är, så snällt gjort av henne :)
Fråga henne om man kan ta beställningar...hehe :P
Kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Monica

Monica

18 april 2011 22:26

Det är ju jättefint, vad duktig hon är!

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Terese

Terese

19 april 2011 09:40

Men vad fin, duktig hon är din stora tjej!

Tack, jag blev väldigt nöjd med designen. Jag valde att få hjälp med den, det kostade en del. Men eftersom jag bloggar en hel del och kommer att ha den här ett tag så kände jag att jag ville unna mig att lägga ut lite pengar. Hon som gjorde min förra design var ju billigare helt beroende på hur mycket man vill ha hjälp med. En del gör ju endast header för ca 50 kr eller så.

Nu ska vi sticka till bvc, ha en bra dag!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards