Miss bidrottning

Alla inlägg den 16 april 2011

Av bidrottning - 16 april 2011 09:01

& ev andra kära familjemedlemmar som läser min blogg.

Nu tycker jag att jag är väldigt hjärtvänlig som gör er denna tjänsten ;)

Som ni vet så fyller ju jag år snart..inom en snar framtid iaf, och vet ni då inte vad ni ska köpa till mig så kommer här en liten lista ;) som kan hjälpa er på traven !


* Ekonomiskt bidrag till klippning & slingning

* Presentkort på fotvård
* Örhängen, såna små pluppar..8 st.

* Porslinsskålar i olika storlekar o färger från Spira. Likaså ugnsformar i samma "serie" Ugnsformarna har vågiga kanter. (Mamma vet ;))

* Presentkort H&M, Ikea, Valbo köpcentrum
* Mascara (Johan vet ;))

Jag fyller på här om jag kommer på något mera, smidigt va? ;) Då är det bara för er att kika in här ! :D Love   

 

Ovido - Quiz & Flashcards