Miss bidrottning

Alla inlägg den 1 april 2011

Av bidrottning - 1 april 2011 11:52

Idag har min lilla tjej haft ont i magen hela morgonen :( Det är så jobbigt, för jag tycker så synd om henne. Man hör hur det bubblar till i magen o sekunder efter börjar hon gråta hjärtskärande.

Vi ger henne minifom nu, o visst hjälper det men vissa dagar är såhär iaf. Det är väl så, det är ju inga mirakeldroppar..så som gungan;) Vilken gunga undrar ni kanske nu?

 

Jo tjejen vi köpte vagnen, bilbarnstolen,babysittern ifrån hade även den här gungan jag pratar om..men jag tyckte den såg så onödig ut och tog mkt plats så jag sa nej till den då. Men nu sen Lovisa har kommit så har vi ju märkt att det är en dam som gillar när det rör på sig, precis som storasyster var.

Då kom jag att tänka på den här gungan, som man vevar upp o sen gungar själva stolen som hon sitter i.

 

Tjejen jag köpte den av sa att hon ofta sövde sina barn i den o sen kunde lägga dem vidare i sängen eller liknande för att sova, likaså om de var gnälliga, satte hon dem där i så blev de tysta..ja, helt enkelt en mirakelgunga för det funkar ! Jag hämtade den imorse och sen hon hamnade där i så har hon inte sagt ett knyst! Å nu sover hon där tom :)

 

       


Ovido - Quiz & Flashcards