Miss bidrottning

Alla inlägg den 2 april 2011

Av bidrottning - 2 april 2011 17:48

Jag trodde att den här dagen skulle bli bättre vad det gäller magen, men det vete tusan. Kanske lite, men det är marginellt.

Vi gjorde som du sa Terese, ökade minifom dropparna, så från igår kväll gav vi henne 20 droppar..OJ vad hon bajsade då! Sen var hon lugn hela kvällen/natten. Jag ammade 23.15 sen vaknade hon nästa gång 05.15 och sen sov vi till 08.15, inget att klaga på :) Men hon har varit så hela tiden, är gnällig på dagarna och sen sover hon faktiskt väldigt bra på nätterna.

Men så imorse började det om med magen igen..så nu får hon 30 droppar/gång och när jag ökade till det så bajsade hon igen.

Usch jag blir så less på den där magen, precis när hon börjar somna in så kommer det en körare så är det bara att börja om från noll igen..är ju säkert jobbigt för henne med ! Hon blir ju så övertrött med..som igår var hon ju i princip vaken hela dagen..sov i 10 minuters intervaller då o då.

 

För att tala om nåt roligare så kom min barndomsvän Ellen hit idag, det var ungefär ett år sedan vi träffades så det var super skoj! Hon hade med en super fin klänning o byxa till Lovisa, som var köpt i Malaysia. Nu önskar jag bara att hon växer fort som attan så hon kan ha den i sommar..men det blir nog svårt..får nog bli nästa tyvärr.

Ellen tog med sig kameran, hon är lite bättre än mig på att fota;) men tyvärr var ju inte Lovisa på humör för att vara nån modell idag, men några bilder blev det. Sen bestämde vi att hon får komma tillbaka en annan dag, när Lovisa är på bättre humör ... om det nu sker ;)

 

Nu ska jag gå o göra mat så får grinobert ligga hos sin pappa! Haha, inte varje dag man slåss om att få laga mat, det är liksom avkoppling nu för tiden :)

 

Här kommer bilderna som Ellen tog.

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards