Miss bidrottning

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av bidrottning - 2 oktober 2011 18:41

Min fantastiska stora tjej, som alltid är så redo och duktig!

Vi har mamma/dotter mys här på kvällskvisten.


Nyss när jag gick in och la mig med Lovisa, för att få henne att sova efter ett skriiik maraton*hujedamig* så hörde jag hur Felicia donade och fixade här ute..

När jag kommer ut så har hon tänt ljus i vardagsrummet, städat av vardagsrumsbordet, tänt i kakelugnen*hon är en hejjare på att få eld där* och lagt bingolotterna redo .

Kl 19 smäller det!! Idag kommer vi vinna, Felicia har nämligen bestämt att vi minst ska vinna 2 mille, härligt !! :)


JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA TJEJ, JAG HOPPAS DU FÖRSTÅR DET   

    


Av bidrottning - 2 oktober 2011 07:36

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards