Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Totaly my stile !!

Av bidrottning - 8 maj 2010 18:37

Här kommer en bild på gör snygga Gynning igen och HELT i min stil på kläder..Bara att jag är för F E T att komma i såna ännu..eller det finns säkert såna här jeans att köpa för tjockisar som jag men hur snyggt sitter de då??

Nää fan va jag längtar tills jag kommer i ett par såna här !! Å när en tight skjorta kan sitta där snyggt på mig..ja ni kanske tror jag är galen..men jag SKA dit !! En kropp som Gynning lär jag aldrig få..men om jag så bara kommer 100 mil därifrån så blir jag nöjd :D
  

 
 
Ingen bild

Malin

9 maj 2010 08:37

Jag vet att du en dag kommer nå ditt mål, heja heja! Du är taggad nu och du klarar det då du är superduktig :)

Ang din urgulliga kommentar; vi är nog lika blödiga båda två ;) Vad jag blev rörd av ditt fina då, helt otroligt som vi hittat varann och som du sa, det är du, jag och Terese, en oslagbar trio! Tänk vad kul det hade varit att ses irl en dag!
Självklart ska jag för alltid finnas i ditt liv, har inte tänkt gå nånstans iaf! Du är toppen!

Ha nu en härlig söndag på dej.
Kraaaam

 
Maria Johansson

Maria Johansson

17 maj 2010 15:11

Hej!

När jag tänker på mig själv som smal ser jag ut som på den bilden fast givetvis inte så lång. Jag är bara 1.58 meter.

Så jag förstår precis din längtan till att vara så smal.

Önskar dig lycka till1

Maria i Halmstad

http://vbloggmaria.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards