Miss bidrottning

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av bidrottning - 12 maj 2010 09:21

Åh en ny strålande dag här i Edebo, jag mår så bra då !

Sitter här nyduschad i soffan, med nyhetsmorgon på teven, laptoppen i knät o vattenflaskan bredvid mig. Tog en morgonpromenad idag, efter att jag hade lämnat Fellan i skolan. Idag gick det ovanligt tungt!! Gick samma runda som jag ofta gör, den har gått lättare o lättare för varje gång...men inte idag ! Efter halva rundan kunde jag inte njuta, svetten rann och benen kändes oerhört tunga..å anfådd till 1000!!!
Vet inte vad felet var?

Men nu efteråt känns det skönt:)

Det känns så roligt att jag har lite nya läsare här:)

Eller nya o nya men ni har iaf givit er tillkänna nu ;)

Marie! Jag skriver mer än gärna checklista, trodde inte att det var fler än mig som uppskattade dom så därför har det inte blivit några sista tiden. Men då börjar jag med dom på måndag igen:)
För nu några dagar kommer det bli endel kalas och det är inte så mkt att ta efter;) hehe
Även om jag tänker sköta mig så gott det går !

Ikväll åker vi upp till Sandviken, ska fira svärfar imorrn.
Fast via Uppsala,hämta Johan där som har varit iväg med jobbet.
Så då ska vi stanna  till på Max, jag gillar deras kycklingsallad, crispy chicken  super mycket!! 14pp, tur jag har många pp än så länge så att jag har råd med en sån ibland:)

Jag tänkte köpa mig med lite egen frukost, tror ni dom tar illa upp då?
Men då vet jag hur många pp det är och jag kan känna mig lugn på hur många pp jag får i mig. Ni som inte håller på med vv o tampas med vikten kanske tycker jag låter super fjantig, men att äta mat som jag inte har en susning om hur många pp det är gör mig illa till mods..ja naken...exposed;)

Nej nu ska jag nog göra mig lite  kaffe och inta trappen !
Men ni får ha en mysig onsdag och en riktigt trevlig Kristi himmelsfärd!!


   KärLek tIll Er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards