Miss bidrottning

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av bidrottning - 24 maj 2010 11:00

Im SO sorry, men har verkligen inte haft lust att skriva här senaste dagarna.
KAN bero på FULLT UPP! men också slöhet...
Idag är ingen bra dag, mycket värk ! Likaså igår, sov mest hela dagen kändes det som. På det viset var det lite skönt med regn igår, så jag kunde vara INNE med gott samvete och kroppen behövde vila ifrån trädgårdsarbete.
Kanske därför jag fick så ont och blev så TRÖTT , kroppen slappnade av.

 

Jag har iaf haft riktigt bra dagar !! Jag har knäppt lite kort med min nya mobil, ska prova mig på att lägga in lite bilder tänkte jag..

 

Jag vart riktigt uppvaktad tycker jag, för att fylla 32 ruttna år.
Hehe..
En riktigt fin trädgårdsbok av pappa o hans familj.

3 st Femtungor och 500 kronor av svärmor & svärfar.
2 st amerikanska blåbärsplantor av bror Viktor med familj
2 st björnbärsplantor och en trisslott av mamma, bror Simon & syster Diana.

av Johan fick jag en ettårs prenumeration av ToppHälsa:) och ett "fikafat" som jag pekat på tidigare o sagt att jag velat ha.

 

Idag ställde jag mig på vågen igen och den visade 9 hg ner den här veckan också, så nu kom jag under mitt första delmål, 5% och minus 7,2 kilo hitills.
Jag är mer än nöjd !
Tänkte försöka vara stenhård till helgen och bara äta utav mina pp, så ska det bli roligt att se på måndagen vad vågen visar.

på lördag(om vädret är på vår sida) så ska vi iväg på nåt kul !! Kommer närmare in på det en annan dag.

Nä nu ska vi se om jag lyckas få in några kort då !
   Min bror Viktor, hans tjej Sigita & deras dotter(min guddotter) Evelina.


   Storasyster Diana & Felicia.

Jahaja..sen ville datorn tydligen inte lägga upp flera kort, håll till godo !!

Ovido - Quiz & Flashcards