Miss bidrottning

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av bidrottning - 19 maj 2010 21:33

Frukost: 1 tallrik mild lätt yoghurt (2pp)
             1 dl flingor(2pp)
             2 st ryvita (2pp)
             3/4 burk makrill i tomatsås (5pp)
             1 banan (0pp)

 

Mellis: kaffe (opp)

          1 liten tårtbit (7pp)

Lunch: Mild lätt yoghurt (2pp)
          1 dl flingor (2pp)
           2 st kneip(4pp)
          2 skivor kokt skinka (0,5pp)
          gurkskivor (0pp)

Mellis: Kaffe(0pp)
           VV kaka (2pp)


Middag: Duoval pasta (7pp)
            Pastasås(3pp)

Kvällsmys: 2 st digestive (4pp)
                1 msk creme bonjour vitlök (2pp)

44,5 pp av 46 möjliga :)



     


Av bidrottning - 19 maj 2010 13:28

Vilken onsdag fm, kan inte ha blivit så mycket bättre faktiskt..i mina ögon.
Startade morgonen med att följa med Johan då han skulle till jobbet, svängde förbi Felicias skola för att lämpa av hennes cykel, de skulle cykla till IP idag.
Efter det åkte jag med till Johans jobb också gick jag och Max därifrån, 7 km är det. Riktigt skönt, solen hade inte hunnit bli så varm heller.

Väl hemma så tog jag en välbehövlig dusch, smorde in mig med en nyinköpt härligt doftande lotion efteråt och sen intog jag frukosten  med min favvo låt i bakgrunden.

Efter det bar det av till en kär vän på lite kaffe..ja en liten tårtbit fick jag faktiskt också ;) Men den var inte speciellt stor och jag tyckte jag var värd den:)  Sen satt jag där och snicksnackade och fick se på deras nyrenoverade hem*super fint*
Hennes minsting, än så länge, hon är nämligen höggravid:) Iallafall, hennes minsting Melvin var hemma, han blir 3 år i juni nu och SÅ charmig..det visste han ju om själv också:) En riktig liten charmknutte som satt och flörtade med mig, under sin blonda lugg  

Kärlek till er  

Ovido - Quiz & Flashcards