Miss bidrottning

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av bidrottning - 27 juli 2011 12:20

Hade bestämt att åka o handla direkt kl 9 imorse, när affärerna öppnade.

Å jag VET att varken Tempo eller Ica har såna kundvagnar med bebisstol, så de affärerna gick ju bort direkt när jag skulle ha Lovisa med. Men så fick jag för mig att konsum hade en..å det var mest deras rabatter den här veckan som var intressanta..haha rabattnörden ! Börjar man bli gammal eller?? :P Jag o pensionärerna:)

MEN när jag kom dit så fick jag ju veta att de inte hade någon de heller. Å ställa ner bilstolen i vagnen funkar INTE när jag skulle handla så pass mycket, å jag vägrar gå med två vagnar !

Så fick åka tillbaka hem igen..hade inte ätit frukost för det hade jag ju tänkt handla först..tomt i skåpen nämligen ! Varm, hungrig o irriterad..men en glaad bebis! :) Men så fick jag ett tips på Coop i Östhammar på Fejjan, att de hade såna vagnar. Så vi tog bilen o åkte dit:) Funkade ju bra det med :) Så nu är vi nöjda igen :)

 

Vad har annars hänt här hemma? Igår fick jag ett besök av en tjej som undrade om hon fick hyra in sina två hästar i vårt stall, of course! :) På söndag kommer dom :) Gud så kul! Rida får jag med om jag vill:) Å de är stoora:) Kan man ha bättre? Två hästar hemma som man får gosa med men behöver inte ta huvudansvar för dom :) Så i helgen ska det stängslas.

 

Sen igår var vi till Knutby, jag, Lovisa, mamma o svärfar. Svärfars syster o hennes man bor där, å hennes man fyllde år. De bor så fint ! I Vällnora, trädgården ser ut som en oas! Hur mkt fina blommor som helst ! Jag lägger in en bild på farstukvisten så får ni ju en aning :)  Där fick vi både mat o fika, riktigt trevligt ! Å Lovisa sken som en sol hela dan, hon gick ju laget runt :)

 

Nu tänkte jag lägg mig o läsa aftonbladet medans skruttan sover ute i vagnen. Ikväll blir det grillning hos mor. Även systeryster kommer dit, kul! Var länge sen jag träffade henne nu.

 

KRAM

"Blidde ingen bild, hittar inte usb kabeln"

Ovido - Quiz & Flashcards