Miss bidrottning

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av bidrottning - 28 juli 2011 13:51

så det blir ingen rubrik..

Idag var vi in till Norrtälje o bvc, Lovisas farfar var med också. Det var 38 år sen han var in på ett sånt där ställe så han tyckte det kunde vara roligt. Ja han slukar ju allt med Lovisa, jäklar i min låda vad hon är älskad utav honom   Jag får tårar i ögonen varenda gång när jag ser hur han håller på med henne.


Ja iaf så vägde hon idag 6640 g och var 63,5 lång. Huvudomfånget var 43 har jag för mig.

Sen var det ju den där jäkla vaccinationssprutan med..eller sprutornA! En i varje lår, å den först reagerade hon inte på som vanligt men den andra känns mer. Men hon slutade skrika fortare idag. Får hoppas hon slipper feber den här gången också.


Vår bvc tant var borta så vi fick en annan, inte lika roligt. Min är ju bäst!;)

Men jag visade iaf på Lovisas bakhuvud, det har blivit lite platt på ena sidan nämligen. Ungen hatar ju att ligga på mage !! Men from nu är det de som gäller ! Endast ryggläge vid sovning. Lovisa kommer inte tycka att mamma är snäll ;)


From i eftermiddag är Johan ledig i två veckor, niiice ska det bli ! Å två hästar flyttar hem till oss from idag också:) mys! så i helgen vet vi vad vi ska göra, städa ut stallet på all jävla skit som är inkastat där! Skulle köra allt till tippen om jag fick bestämma, men det får jag ju inte ;) är tillsammans med en skrotsamlare nämligen :P


Å usb kabeln är fortfarande bort..så inga bilder idag heller..

Ovido - Quiz & Flashcards