Miss bidrottning

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av bidrottning - 4 juli 2011 18:37

   .......>  


Playhouse Disney; Musse piggs klubbhus !! Det e grejjer det säger Lovisa !!

Igår när hennes kvälls-skrik-ritual satte igång..runt 17-såret som varje kväll så testade jag att knäppa om till nån barnkanal..å då blev det denna o just detta program..helt lugn blev hon o bara stirrade på teven. Tillslut somnade hon utav musiken.

Tänkte att det kanske var en tillfällighet, så idag när samma ritual satte igång så böt jag till det programmet, lika dant ikväll med fast nu satt hon i sin gunga.

Lovisa har inte haft något program som hon verkligen fastnat för ännu, som tex Alfons & Alicia ;) men nu kan jag säga att detta är hennes favorit !

Känns ju sådär att muta med teven redan..men alla knep är tillåtna i det där läget..fy vad drygt det är ! Det är som att trycka på en knapp, samma tid varje kväll! Nu sover hon !

Av bidrottning - 4 juli 2011 13:29

Den här veckan är väldigt speciell för mig.

På fredag ska jag träffa två underbara tjejer(och barn), som jag lärt känna via bloggensvärld.

Det är Terese och hennes nästan alla barn;) 2 av 3. Filippa och Pontus.

Den andra underbara är Malin . Enligt Terese så har vi haft kontakt sedan 2007, OJ vad tiden går fort ! Men aldrig tidigare träffats IRL.

 

Känns overkligt på nå vis..jag tror inte riktigt jag har fattat det ännu :) Vi ska ses på Furuvik, vi tyckte det passade bra eftersom Felicia & Filippa ska med också.

Pontus o Lovisa hänger ju med vare sig de vill eller inte ;) Det skiljer 6 dagar mellan dom, det är roligt :)

 

Antagligen åker jag, Felicia & Lovisa upp på onsdag eftermiddag/kväll eller torsdag morgon. Sen blir vi uppe i Sandviken över helgen.

Mamma kommer upp med Johan på fredag .

 

Detta är bara första träffen utav många många   

Jag är så glad att ni finns i mitt liv tjejer !

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards