Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Växer som ogräs !

Av bidrottning - 16 juni 2010 13:03

Så var gräsmattan klippt igen då !
Å jag samma lika olidliga värk, som alltid efter gräsklippning. Förstår inte vad det är med just det? Promenader ger inte alls samma..men det är väl det att jag får gå o skjuta på och dra hit o dit..jag håller ju ett tempo utan dess like också, fick påminna mig flera ggr att  " Linda, du har ingen som jagar dig "" Jo gick bra i 10 minuter, sen var man där igen.Ja ja, motion iaf...å vågen går neeeråt*yehooo*
  

Annars så går mina tankar  till en av mina vänner som fick en dotter idag :)
Efter 3 killar, så jag gissar..o VET att hon är mer än lycklig just nu   
Så himla roligt för henne, och förövrigt så verkar det vara ett riktigt tjejår !!
Behöver jag säga att min livmoder och äggstockar skriiiker efter en påsättning..haha !!

 
 
Terese

Terese

16 juni 2010 14:13

Men vad duktig du är som klipper gräsmattan. Det är samma med mig, får så otroligt ont av att klippa gräsmattan. Orkar inte göra det eftersom jag får så ont och även grymt ont efteråt. Så här får Niklas sköta gräsklippningen helt och hållet för det fungerar helt enkelt inte för mig!

Grattis till din kompis, förstår att hon är glad över att få en flicka nu! Du får väl säga till din sambo att du behöver bli påsatt nu då....haha :-D

Ha en fortsatt bra dag, här skiner solen också. Riktigt skönt!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards