Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Överraskning!

Av bidrottning - 8 april 2011 18:01

Felicia kom hit idag en sväng efter skolan, vilken överraskning! :)
Å det ville hon att det skulle bli också, därför hon inte ringde igår o hörde om vi var hemma. Vilken tur att vi aldrig åkte o handlade som vi hade pratat om, då hade vi inte varit hemma. Hon vet ju vart nyckeln är, så in hade hon ju kommit, men då kanske jag hade missat henne o det hade varit riktigt tråkigt.


Det var så roligt att se Lovisa när Felicia höll i henne, hon tittade så intresserat när Felicia pratade och lös upp som en sol. Kan de känna att det är ett annat barn redan i den åldern? Ja jag undrar för så där intresserad har hon inte varit mot någon tidigare, inte ens sin kära mamma ;)

Jag hade tänkt att baka, så det gjorde jag o Felicia. Så härligt att kunna göra saker med henne igen! Sen gick hon o Johan ut o gjorde ett gupp som hon ska cykla över..

Efter att Lovisa fått mat klädde jag på henne så vi med kom ut.

Vi tog med saft och fikade på kakan vi gjorde, riktigt mys för solen kom fram o sken, så det var riktigt gött mot husväggen :)


 



 
 
Ellen

Ellen

8 april 2011 19:08

Vilken härlig överraskning! Ja jag tror att bebisar känner av när det är andra barn runt omkring. Maya var och är fortfarande helt tokig i sina bröder.

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Cornelia

Cornelia

9 april 2011 17:27

Vilken fin bild! :)
Jag tror att de små liven lätt kan känna att det är ett annat barn :)
Härligt med riktigt äkta vårmys! :)
Hoppas du har en fin helg för övrigt då :)
Kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards