Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Furuvik

Av bidrottning - 12 juli 2011 13:30

I fredqgs träffade jag då Terese & Malin på Furuvik.

Vi som haft kontakt sedan 2007 via bloggarna och på senare tid även facebook.

Vi pratade länge om att träffas och nu fick vi äntligen till det ! Oftast blir det ju att man bara pratar om det, så roligt att det verkligen blev av och jag hoppas verkligen att det blir flera gånger. Även Felicia & Lovisa var med...och Terese barn, Filippa & Pontus. Hennes Vilmer blev hemma med pappa sin.

 

Terese kommer från Värmland och Malin Blekinge..o så jag Uppland, så vi bor ju inte direkt nära varann.

 

Jag hämtade upp Malin runt 9 tiden i fredags, hon var hos sin storasyster i Sandviken.

Vi var vid Furuvik strax innan 10..så vi fick vänta ett tag innan parken öppnade. När det äntligen var vår tur i kön att betala in oss så hade jag ställt mig i en där inte barnvagnen gick igenom*suck*

Bara o ställa sig o köa i en annan då !

Terese o hennes barn mötte vi upp innanför grindarna. Hon bodde i en sån tågkupe' där med barnen.


Vi hade super roligt o mysigt hela dagen. Vi utnyttjade den till max, åkte hem vid 18 tiden.

 

Felicia & Filippa hittade verkligen varann, de hade super roligt med alla karuseller och innan vi åkte så badade de också på deras bad.

 

Pontus & Lovisa skiljer det endast 6 dar emellan :) Om nåt år har de säkert riktigt stort utbud av varann, var ju sämre med det nu :P

 

De var så roligt att få se de söta barnen IRL, de var lika fina som på kort :)

 

Malin var så gullig o hjälpte till att passa barn o dra vagn mellan varven :)

 

Här kommer några kort på toppendagen!

 

   

Terese & Pontus    Felicia & Filippa

Kamelerna gillade att posera :)

       

Malin & Lovisa       Pontus & Lovisa umgås på filten vid badet.

 


 
 
Malin

Malin

12 juli 2011 15:37

Tack för en superfin dag! :)
Var verkligen jättekul att äntligen få träffas!
Kramar

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

12 juli 2011 22:43

Ja tack för en jättehärlig dag! Vi måste verkligen ses snart igen :-) Superfina bilder!
Ja den där bilden på våra töser i gungan blev ganska så lyckad faktiskt. Man ser liksom bara lycka och glädje i deras ögon :-D

När vi satte oss i bilen på väg hem så visade gps:en att vi skulle vara hemma 23.30, men efter tankning av bilen, amning och en liten kille som inte var alltför nöjd när vi hade ca 6 mil kvar så drog klockan iväg. Filippa blev så frustrerad och orolig när vi fick stanna bilen hela tiden att hon började gråta. Hon trodde aldrig vi skulle komma hem. Men efter att ha pratat lite med pappa i telefonen och jag äntligen fick Pontus lugn (satte honom till slut i framsätet så jag kunde hålla på med honom under tiden jag körde) så blev hon också lugn och somnnade.

Hoppas ni har haft det bra under helgen!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards