Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Häxan surbebis !

Av bidrottning - 15 juli 2011 21:27

Sätter mig här en stund o pustar ut, torkar svetten i pannan.

Herre jävlar vilket liv det har varit på Lovisa ikväll..skrik, skrik, skrik,skriiiik!

Hon somnade vid 19 tiden, efter lagom med skrik:) som det brukar vara. Nu är det kvällsmys i soffan tänkte jag. Vi tänkte spela wii med Felicia tex..

 

Jag & Felicia åkte till ica o handlade lite, kommer hem och då vaknade skönheten nästn precis samtidigt. Sen var det opera efter det ! Lovisa låter verkligen helt förstörd också när hon skriker, som om man brutit armen på henne eller nåt..så har hon alltid låtit. Inge smågråt där inte.

Å krokodiltårar !!

 

Nej ingenting funkade..så tillslut..för första gången sedan hon föddes fick jag lov att lägga henne i vår säng och lägga mig bredvid henne. Snosade på pannan och låg nära nära så hon kände mina andetag, då blev hon lugn..lill  :at

 

Så det blev omplanerat här..får ta nya tag imorrn, kanske blir en wii kväll då! Men det ska jag inte säga högt den gången, inte ens tänka högt..iaf inte så Lovisa hör ;)

 

Imorrn är det Singö för hela slanten. Johan ska fixa mammas grund o Felicia ska gå med mamma & Hasse på Grisslehamnsda'n .

Så jävla mkt folk, orkar inte jag med ! Sitter hellre på mammas altan i lugnet o njuter :)

 

Här kommer en bild på en uttråkad tjej, babysitter är så jäävla tråkigt att sitta i nu för tiden! Lite action om jag får be!

 

 

 

 
 
Malin

Malin

16 juli 2011 11:47

Jobbigt att ha henne sådär arg, frustrerande det lär va när inget heller hjälper...men bra det blev tyst på henne till slut då.

Hoppas ni får en fin dag!
Förresten så tycker jag allt du ska ta och smaka på flädersaft nu när du är vuxen då :) Är ju så gott och så mycket sommar! :)

Kramar!

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

16 juli 2011 11:56

Klart mamma måste ligga och snosa bredvid, det är ju så skönt :-D Hon kanske är inne i en utvecklingsfas som kräver lite mer närhet just nu? De ändrar i alla fall snabbt från att vara glad, pigg och nöjd till att vara helt tvärtemot efter en liten stund. Pontus, han vaknar precis hela tiden efter att man har lagt ner honom i sängen (min säng), man får springa ner stup i kvarten. Lägga sig bredvid honom eller allt som oftast, amma honom. Somnar för att kanske 5-10 min senare vakna till igen. Jag har funderat lite på om det kanske är så att han är hungrig eller om det bara är "snutt" behovet han behöver. Nappen, tar han ju inte så där himla mycket utan oftast verkar det som den inte alls är god. Grimaserar liksom när man stoppar in den i munnen på honom och han kör runt med tungan på nappen. Efter ett tag kan han suga till och ha den i munnen ett par sekunder för sedan drar han ut den med händerna (medvetet eller omedvetet vet jag dock inte...)

Hur går det med smakportionerna förresten? Tänkte börja nästa vecka med Pontus för nu har jag märkt att han verkligen följer en när man äter. Han verkar vara ganska nyfiken och sitter liksom och tuggar med munnen :-D

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards