Miss bidrottning

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av bidrottning - 19 augusti 2011 18:58

Jag fick en undran om jag kunde ändra typsnitt...det var visst lite svårt att läsa de andra snirklarna :)
Bra att ni säger till !

Nu då, är det bättre nu? Inte lätt o bli gammal du ;)

 

Av bidrottning - 19 augusti 2011 10:14

ja så känner jag mig just nu ! Å Lovisa också kanske, iaf urskiten, böt just skitblöjan mega ! Hela vägen nerifrån å äända upp i nacken..fifaan!

Å det luktar ju inte nyponros nu när hon börjat käka mat heller.

Men skönt för henne, var väl 3 dar sen eller nåt.


Annars så var det värsta natten här hemma också, sömnmässigt. Sen att juvelen var glad o ville umgås var ju bättre än om hon hade skrikit hejdlöst.

Nu skojar inte jag, eller överdriver..men 2 ggr i timmen från kl 23 fram till kl o4 vaknade hon..o vissa gånger somnade hon om direkt hon fick nappen(dock inte jag) o vissa ggr var hon vaken längre o skulle lösa världens problem.

Kl fyra fick jag lov att gå upp för att ta alvedon för då kunde jag inte hålla mig längre, ryggjävel! Men fanns det nå alvedon kvar eller?? Nej!

Sa till Johan, som tittade upp yrvaket ; Ungejäveln sover ju aldrig och jag har en rygg som snart går av, har vi alvedon någonstans??!
Så säger han lite försynt..jag kan ta henne om du vill..jag vänder på klacken och går o lägger mig igen..sorry darling, men livet var fan inte roligt just då!

But you know me ;)

När Lovisa äntligen sover vid 06 tiden, jamen då ska jag ju upp med Felicia ! Tjohoo!

Härliga torsdag! Eller nåt....

Ovido - Quiz & Flashcards