Miss bidrottning

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av bidrottning - 23 augusti 2011 16:03

Jaa, fy vilken pruttdag det här har varit!

Började redan när jag vaknade med huvudvärk o ont i halsen..lite små feber med :( Så bebisdaten som vi skulle ha åkt på idag vart det ju inget med..blev ju inget förra gången för mig heller ju :/

 

Men jag fick ju en igår, inte med lika många bebisar men med en super söt liten Otis och ett kärt återseende av en gammal vän..så nu har vi bestämt att vi ska börja ta såna här små dater :) Tar 10 minuter med bil emellan oss eller nåt sånt, super kul !

Men det var igår det, när det var en solskensdag !

 

Kanske att Lovisa med känner av halsen..eller så är det nåt annat av alla 511 saker det kan vara..för nöjd är hon inte. Små gnällig o bära bära bära som gäller. Svårt o somna..o sover hon så blir det korta korta svängar..inte ens nån ide för mig att vila heller, för då är man mer död än levande när hon vaknar efter nån halvtimma.

 

Sen fick jag för mig att göra tårtbotnarna till på lördag, med en grinig unge och en febrig jag..:S Inte smartaste draget kanske..blev pannkaka av alltihop! Men botten blev god, som kladdkaka..men till nån tårta duger den inte !

Att jag aldrig lär mig, jag ska inte baka!

 

Nu sover hon en sväng iaf..äntligen..såhär ser det ut.

Bajs på den här dan !

 

Ovido - Quiz & Flashcards