Miss bidrottning

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av bidrottning - 24 augusti 2011 08:10

Stiltje där uppe i knoppen, kommer inte på nån bra rubrik.

Jag säger det igen, läskigt hur virrig o glömsk jag har blivit ! Okoncentrerad..jobbigt läge.


Ja ja det var inte det jag tänkte skriva om, vilken härlig höstdag vi vaknade upp till här i Roslagen idag. Underbart, älskar hösten när den visar sig från den här sidan. Sån härlig luft också.

Blir allt lite sugen på att ta en av hästarna o ge mig ut..men det går ju inte, kan ju inte lämna chefen ;)

 

Idag kommer svärfar :) Några dagar innan dopet, han ville hjälpa till, nu när Johan jobbar så mycket. Å det är ju välkommet ! :)

Då kanske jag kan få lite gjort med för som jag också skrivit tidigare, ska inte Lovisa ammas så vill han ha henne hela hela tiden :)


Ja dopet närmar sig, men jag tror vi har kontroll över det hela. Det ska bli så roligt, mest för att få träffa alla som jag bryr mig om <3


Idag blir det en tripp in till Norrtälje, samtal med läkaren om min medicin och sen ska jag köpa lite klädfynd jag gjort på facebook :) Passar ju bra för nästa veckan skulle kylan komma..eller kyla o kyla, men betydligt kallare skulle det bli iaf. Kul att få börja klä på tösabiten lite mer..men frågar du mig i december så är jag säkert skitless på det och vill ha varmt igen :D


Ha nu en fin..öööh..onsdag alla :)

 

Här sker dopet på lördag .

Ovido - Quiz & Flashcards