Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Får jag fresta?

Av bidrottning - 30 juni 2010 20:11

Efter en varm och flugig promenad, så slår jag mig nu ner, nyduschad och kokosdoftad med den här läckerbiten i knät. Det tycker jag att jag är värd !


  
detta består då utav en förpackning chokladmousse a la viktväktarna.
Köpt på deras onlineshop, man blandar bara ut pulvret med 110 ml 1,5% mjölk.
Låt stå i kylen 1 timme, själv ville jag ha jordgubbar på toppen.
Denna läckerbit blir endast 2pp.


Go'Kväll  

 
 
Ellen

Ellen

30 juni 2010 20:51

Mmm det där såg inte fel ut =)
Ja min midsommar var väldigt bra, lite ovanligt att spendera den med Harry bara... Imorgon hämtar jag nyckeln till lägenheten - ska bli så kul!!kram kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Ellen

Ellen

30 juni 2010 21:14

Mest ovant bara :), trots allt 9 år sen vi jobbade ihop. Men det gick bra.

http://ellisonscrap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards