Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

I'm in love!

Av bidrottning - 2 juni 2011 12:14

Kolla vilken underbar dopklänning!!(Mössan o "skorna" hör också till)

Jag blev kär i den på en gång, vill vill vill ha den ! Men det är lite svårt med storlek tycker jag..hmm...ska utforskas vidare :)

 

 
 
Terese

Terese

2 juni 2011 12:26

Men vad fint! Skulle hon bli jättesöt i :-) Har ni bestämt dopdatum än? Kommer ni ha stort dop?

Med Filippa hade vi ett dop för över 75 pers (ja Niklas släkt är enormt stor och då var det inte närheten av alla som kom eller var bjudna) Med Vilmer kände vi inte alls för att ha så stort så vi drog ner det till ca 45 st. Den här gången, har vi bestämt att vi endast ska ha dop för föräldrar, syskon, syskonbarn och mor-farföräldrar. Så då blir det ca 15 st som kommer. Känns faktiskt väldigt bra, tänkte bjuda hem dom efter dopet och grilla eller något sånt istället!

Vi brukar alltid ha dopet och även ta dopbilder hos fotografen när de är 4 månader, så det måste ju ordnas nu. Tänkte kanske ta det i början av juli, om det nu finns tider.

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

2 juni 2011 12:48

Vad fin, förstår du vill ha den!
Ni ska ha ett "riktigt" dop eller, alltså i kyrkan och så eller?

Trevligt för er att åka upp till Sandviken men förstår det måtte kännas lite vemodigt oxå :S

Jag mår fortfarande inget bättre, var ändå hos häxan igår oxå då jag bara var tvungen för värken är nåt grym men ännu har det inte hjälpt :s

Ha en trevlig helg du oxå vännen min :)
Kramar!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards