Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Sandviken helg <3

Av bidrottning - 7 juni 2011 07:47

En liten tillbaka blick... Helgen som var kom vi äntligen upp till Sandviken, det kändes toppen ! Vi åkte i fredagseftermiddag och kom hem igår morse.

Moder jord var med också så det var extra roligt :)

Svärfar gick mest som en stolt tupp och visade upp Lovisa för alla grannarna, tror Lovisa fick åka vagn 4-5 ggr per dag:) Så där uppe fick man armbåga sig fram för att få hålla i henne annat än vid amning :)


I lördags städa vi vårt kryp in..det behövdes kan man säga..men nu är det rent o fint och det känns skönt tills nästa gång vi kommer upp. Mamma slet som en oxe, guld värt !


Jag var med om en sån häftig grej ! Jag & Lovisa tog en liten power nap där på dagen, då vaknar jag helt plötsligt utav att hon ligger o skrattar..riktigt högt..så att hon nästan kiknar :D Hon har varken skrattat högt innan eller efter. Haha, lite roligt att det var i sömnen hon gjorde det första gången.


Det har hänt mycket med henne sista dagarna, hon har blivit mkt stadigare och ligger helt plötsligt på mage o håller upp huvudet länge nu, det som hon hatade förra veckan. Sen har hon också börjat gripa tag i saker man håller framför henne :)

Hon är också en solstråle hela dagarna !! Ett enda stort leende bara, fast mellan kl 18-20 är det som att kniven sitter i henne. Hon skriker skriker o skriker, inget hjälper. Lite lätt panik får man, gillar inte att se henne sån. Sen försvinner det lika fort som det kommer.


I söndags fyllde Felicia år också, Hasse var så gullig o hissade flaggan fast hon inte var med oss. Det tycker jag var en fin gest utav honom !

Det kändes konstigt att åka upp utan Felicia, så nästa gång ska hon med !

Imorgon har hon skolavslutning och på söndag kommer hon hem hit igen, det längtar jag massor efter nu ! Saknar min stora tjej! Tänk, bara 2 år kvar tills man är tonårsmamma, det känns ju helt sjukt eftersom inte jag blir äldre ;)


Just nu sover lillskiten, så jag tänkte ta mig en kopp kaffe ! Tjing!

   

 
 
sandra

sandra

7 juni 2011 08:32

visst är det väl för härligt, det där skrattet <3 Hon kommer nog skratta högt i vaket tillstånd också snart ska du se :)'
Händer mycket för henne nu! :)

http://sanask77.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

7 juni 2011 10:02

Vilken härlig helg ni haft, skönt! :)
Ja de där små liven utvecklas fort du :P Ja de lite större oxå då som din Felicia men som sagt, du står ju kvar iaf hihi :P

Ha en bra dag!
Kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

8 juni 2011 10:08

Vad sött, men hon kommer nog skratta högt i vaket tillstånd också snart :-) Pontus skrattar hög när man killar honom. Här har det faktiskt också hänt mycket med Pontus tycker jag. Det går så fort!

Vet du, vad jag har läst. Anledningen till att många barn har en liten skrikperiod på kvällen kan vara att få ur sig alla intryck som de har tagit in under dagen. Samma sak kan sömnproblem i perioder bero på det. Jag hoppas det blir bättre snart i alla fall!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards