Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Är det jag som är löjlig?

Av bidrottning - 14 augusti 2011 09:21

Asså, jag måste fråga er andra. Det kanske är jag som är knäpp? Petig? Löjlig? Töntig? Noggrann???

Men får man en inbjudan(i det här fallet till ett dop) med ett datum där man ska osa, är man inte noga med att svara JA eller NEJ då innan osa datumet går ut??  Jag bjuder inte folk som jag inte vill ha på dopet till min dotter. Är det inte lite av en förmån att bli bjuden, blir man inte glad av att bli en av dom som JAG eller JOHAN vill ha med på vårt dop?  Det är inget bautadop utan vi har bjudet de som står oss närmast...trodde vi ! Jag tycker iaf att man kan skicka iväg ett ynka litet SMS om man kommer eller ej ! BARNSLIGHETER! Men vi vet ju vart vi har varann nu ! Jag tycker bara att det är så jävla synd !
(Fast iofs, kan man inte ens skicka iväg ett grattis när lillan föddes så hur kunde vi ens förvänta oss att få ett svar på detta??)

 
 
Ingen bild

Linda Högye

14 augusti 2011 09:45

Ser är väl självklart att man hör av sig om man kan komma eller inte!

Men jag höll själv på att göra en tabbe. Vi hade pratat om dopet innan inbjudan hade skickats ut och jag tyckte det skulle bli så kul att gå. Sen så kom inbjudan och tiden gick, så slog det mig att jag inte tackat ja... :-0. Vi hade ju pratat om det så för mig var det ju självklart att vi skulle komma. Vilket jag iofs tror mamman förstog, i det här fallet min lillasyster och hennes lilla dotter det gällde. Men ändå.

I ditt fall och som du själv skriver; har man inte ens fått grattis till den lilla.... Väldigt tråkigt och mycket dålig stil!

 
Malin

Malin

14 augusti 2011 10:12

Jag kan bara hålla med dej!
Tycker det är för jäkla illa!!!
Så inte är det du som är löjlig Linda.
Kramar till dej!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards