Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Gäääsp!

Av bidrottning - 15 augusti 2011 10:06

Jag kan bli tokugg på dom här tänderna som är påväg upp på fisan..men som ALDRIG kommer !! Å hon blir galen! Alvedon mitt på dagen o alvedon för natten behövs..men ändå vaknar hon titt som tätt hela natten igenom..sover väldigt oroligt..o de gånger hon vaknar åker BÄGGE nävarna in i munnen o river runt..pluttan.

Det borde ju GE sig nångång ! Minns inte att Felicia hade såna här problem..men det minns man kanske inte..inget man lägger på minnet under 11 år kanske ;)

Ja hennes nätter har gjort att jag har börjat dricka kaffe UTAN mjölk nu, för att få lite mer effekt..yes! nu blir tänderna Ännu gulare ! För det har jag fått för mig :P

Nej just nu är det grin, skrik o gnäll hela dagarna...o mamma mamma maaamma!! Så även om Johan vill ta henne när han är hemma, för att avlasta så vill inte hon just nu! Å det tar på min kropp..fibron är inte snäll mot mig nu.

Ja ja nog gnällt ! Nu hör jag små pruttljud genom babyvakten o lite joller ! Dags att ta upp juvelen ;)

 

 

 
 
sandra

sandra

15 augusti 2011 10:35

det är nog inte så långt kvar innan gaddarna tittar fram, inte för att gnället slutar då, nästan så att det ökar, för då börjar nästa tand komma ist :p
men det verkar iaf gå i en rasande takt, så snart kommer de börja bitas ännu värre :-s

kram kram

http://sanask77.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

15 augusti 2011 17:08

Vad jobbigt, för er alla :S
Jag hade en grinig brorson att ta hand om i helgen då han oxå mår dåligt av sina tänder, synd om de små liven ju!

Hoppas det lugnar sig snart!
Kramar i massor!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

17 augusti 2011 22:53

Jobbigt hon har det (och du också förstås), får hoppas det de där tänderna kommer fram snart så att det blir bättre. Har du provat att smörja på flytande alvedon på tandköttet? För en del brukar det hjälpa, kan ju vara värt att prova? Har hon någon kall bitring att bita på (en sådan som man kan lägga in i frysen så att den blir riktigt kall) Pontus älskar att sitta och bita på sin då det säkert lindrar lite.

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Anna-ängeln Lova,Alvin och Lykkes mamma

Anna-ängeln Lova,Alvin och Lykkes mamma

18 augusti 2011 08:52

jo dom är nog goda, receptet finns i bloggen om du kikar lite, så la jag ut receptet bara något inlägg senare :-)

http://bambinidolce.blogg.se

 
Monica

Monica

18 augusti 2011 21:22

Är det redan dags för tänderna att komma? Gått fort. Jobbigt att inte få sova, själv tycker jag det att man kan klara det mesta men när man inte får sova, då faller allting samman.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards