Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Kompis från förr...

Av bidrottning - 22 augusti 2011 11:15

Jaha, den här veckan jobbar mannen 12 timmars varje..vareviga dag..ja inte på lördag, då har han tagit ledigt för då är det ju dop! :)
Det har känts som att det varit en evighet dit men nu är dagen snart här, ska bli kul ! Roligt att få träffa alla nära o kära också :) Liite orolig för Lovisa o prällen, hon har ju börjat bli lite blyg för främlingar..tror inte hon kommer gå med på att han håller i henne..men det där löste han sa han :) va bra ! :)


Annars så händer en rolig sak idag ! En tjej som jag umgicks mycket med under en period..vi hade hästar ihop och var som ler och långhalm ett tag.

Hon fick barn i juni i år och jag har gått här och tänkt att det vore roligt att träffas..då hon också bor i Hallstaviks trakten..så fick jag reda på att hon gått o tänkt samma sak :) så igår tog jag kontakt med henne o idag ska vi träffas med de små ! Kul :)

Förövrigt, grattis till Nalle Puh som blir 90 år idag !

 

 
 
Terese

Terese

22 augusti 2011 13:20

Vad kul att få träffa en gammal kompis, hoppas ni får det trevligt med era små bebisar :-)

Så det är till helgen ni har dop? Det där med gråt och gnäll bruar lösas ganska bra ändå, tror prästarna är vana. När vi var på min kusin sons dop så gallskrek ungen hela tiden. Men prästen gjorde något roligt utav det istället, gick runt och bar på honom runt om i kyrkan samtidigt som han pratade. Det funkade jättebra!

Ja det här med kläder är svårt nu tycker jag. Imorse var det 13 grader och regn så det fick bli en tunn fleecejacka och en tunn mössa, var lagom varm när jag tog in honom från vilan. Nu är det 22 grader....

Nu är det dags att hämta hem mellankillen!

Ha en bra dag.

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Malin

Malin

23 augusti 2011 12:02

Kul att träffa en kompis sådär. Hoppas ni nu håller kontakten då :)

Tror nog oxå att präster är rätt vana vid att ha mindra glada barn att ha o göra med men det går säkert bra ska du se.

Jaså den där ursöta björnen är så pass gammal :) Har alltid varit svag för honom och hans polare :P

Ha en bra dag och ta det lugnt vet jag! Hoppas du snart mår bättre!
Kramar

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards