Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Dags för hispan??

Av bidrottning - 26 augusti 2011 06:32

Godmorgon världen !

Jag undrar vad Johan tänkte om mig imorse, vid 05 då jag kom upp med Lovisa för att ge henne mat...dags för den lilla vita tröjan??

En förklaring kanske är på sin plats....

Igår kväll när jag skulle in på toa o borsta tänderna var det en lukt inne på toaletten som inte doftade mumma direkt...:S

I hate ofräscha dofter på toan..visste inte riktigt vart den kom ifrån..nämnde det för Johan i farten till sängen ... Så när jag kom upp nu i morse så berättade jag att varje gång jag vaknade inatt så tänkte jag på doften i badrummet..att jag ville ha morgon så jag kunde få bort den !
Nu imorse var jag super stressad att få Lovisa o äta klart..o få henne trött igen så jag kunde städa badrummet..men så känner jag kääärlek i hjärtat  Jag har hur Johan fyller skurhinken o skurar av golvet där inne innan han åker till jobbet, så jag slapp det..med klorin ;)

Då vart jag nästan tårögd..vill han få mig isäng så är det sådär han ska göra! *asg* Inte på nåt annat sätt..haha

Ja iaf..sen fick jag Lovisa att sova, så nu har jag gjort resten i badrummet så nu luktar det mumma igen ! Mmmm..

 

Vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget..å börjar jag bli störd på riktigt ??

 

 

 
 
Malin

Malin

26 augusti 2011 07:18

Haha, detta inlägg fick iaf mig till att le stort såhär på morgonkvisten så visst var det en mening du hade med det :D
Du är då inte störd men lite sådär lagom knasig på ett bra sätt däremot skulle jag vilja säg, haha ;P

Hoppas du får en fin fredag och försök nu göra nåt annat än gå o lukta på toan....hihi ;D
Kram på dej!

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
sandra

sandra

26 augusti 2011 10:46

Vilken snäll karl du har :)

http://sanask77.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards