Miss bidrottning

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av bidrottning - 2 maj 2011 14:35

Nu jäklar !! Banne mig ! En gång för alla så ska jag få bort alla mina kilon nu, ja de som är för många alltså :)Å det är ju endel.

Men nu när jag ammar så borde jag ju passa på. Lättare att gå ner i vikt då ju.

Jag ska inte banta, bara.. eh inte så bara.. slopa chips,godis,läsk,kakor,bullar mm.

Har köpt hem godis från viktväktarna till kaffet. Det funkade bra sist, för jag måste ha nåt till kaffet, o kaffe måste jag ha varje dag! Så då tar jag en chokladbar till, 2 ggr om dan. Sen ska jag laga viktväktarmat, inte räkna points o så utan äta nyttigare o så gå en promenad varje dag. Jag har fortfarande inte hämtat mig efter blodförlusten, det kunde ta lång tid sa läkarna, så nå vidare långa promenader kan jag inte ta ännu, men bättre än inget iaf.

 

Vägrar se ut såhär längre !

Vill bli pigg, smidig och kunna vara med mina barn fullt ut !

Slippa det höga blodtrycket och återigen, kunna få på mig de kläder jag tycker är snygga! Känna mig snygg ! Wow! Vilken känsla :)

Japp så får det bli! :)

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards