Miss bidrottning

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av bidrottning - 14 maj 2011 21:23

Jag måste bara skriva om en liten episod som blev natten som var.

Jag hade ammat min lilla tös och satt o gosade lite med henne efter rapning o innan jag skulle lägga henne i sängen igen.

Det var ett sånt ögonblick, första riktiga gången som hon också verkligen njöt utav att gosa med mig.

Hon låg på mitt bröst, gosade liksom upp sitt ansikte mot min hals o så låg hon o lät " mmm"   Det var en kärlek som vällde upp inom mig då, som man bara kan känna till sina barn, känslorna är omöjliga att beskriva.

 

Hon har också börjat att gosa ner ansiktet i bröstet på mig o sen bökar hon liksom runt med sitt ansikte tryckt mot mitt bröst, ofta när hon är trött. Likaså har hon börjat att gnugga i ögonen med knytna nävar när hon blir trött, hon är så söt då!

 

Iallafall, när vi hade sådär gosigt inatt så kom mina tankar kring graviditeten med Lovisa, när jag trodde jag hade fått missfall. Alla blödningar jag hade. Tänk om inte skruttan hade kommit till oss!

Då rann en tår på min kind, jag pussade Lovisa på huvudet o sa "mamma älskar dig"

 

Ovido - Quiz & Flashcards