Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Inte något ont....

Av bidrottning - 13 maj 2011 08:31

som inte har något gott med sig:)

Det går inte att komma in på facebook!! *paniiik kände jag först* Det har liksom blivit min lilla tradition här hemma när Lovisa tar sin morgonlur. Men sen kom jag på att jag ju kunde passa på att städa badrummet istället, så nu är det gjort! :) Känns ju mkt bättre än om jag hade setat på fejjan hela hennes sovstund. Men nu ÄR badrummet städat och jag kommer fortfarande inte in!!? Ta en kaffe då!

Idag är det fredag btw! :D Har karln hemma 2 dagar snart*tjohoo*

 
 
Cornelia

Cornelia

13 maj 2011 09:49

Skönt att ha det gjort då :) Jag hade oxå behövt ta mitt badrum, ja överallt egentligen. Vart kommer allt damm från? Hehe :P

Tänk vad fast man är i det där FB träsket, var inte inne på hela dagen igår och det kändes då alldeles konstigt...rätt illa :D

Ha en bra dag!
Kram kram

http://www.anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards