Miss bidrottning

Alla inlägg under juni 2010

Av bidrottning - 9 juni 2010 23:33

Hittade en mapp på skrivbordet..aa på datorn min  asså..som heter som överrskriften..endel från förra sommaren.
Tänkte lägga upp några ! Håll till godo !! Kan kanske vara roligt för er som inte följde mig i min tidigare blogg att se .

                      

Bild 1) Flisan sover skönt ute i ladugårdsrummet på Singö, vi brukar sova där när vi hälsar på hos mormor på sommaren.


Bild2) Felicia, min minsta bror Simon och Johan

Bild3) Jag och min underbara vän Camilla, som jag tyvärr träffar alltför sällan sedan jag flyttade från Sandviken.

Bild 4) Felicia och hennes Sandviken kompis Wilma, på Furuvik

Bild 5) Tokiga fd jobbarkompisen Bella ! Med henne har man alltid skoj !! saknar henne med !

Bild 6) Vi tre <3 på Grönan :)

Bild 7) Hoppas på att årets midsommarafton inte blir lika regnig ! Förrutom i Jägersro ;)

Bild 8) Våra missungar som vår katta fick, den svartvita var döv men världens charmigaste !! Han satt på dammsugaren o åkte med då jag dammsög ;) <3

Bild 9) Samma här, honan Puma!

 

Bild 10) Några av kycklingarna vi fick.

Bild 11) Kattungarna som ännu mindre. Vi fick en gul/vit också, men den dog tyvärr :(

 
Av bidrottning - 9 juni 2010 14:41

Men hur det kan gå ! Jag satt bara o slösurfade inne på facebook..så helt plötsligt kommer en arm o hand rätt ut från min lilla rosa laptop, rakt emot mig..drar tag i mig ! Så jag slås hårt mot bordet o den stackars laptopen*PANG!*
"Handlar du inte dessa kläder från Halens nu så blir det synd om dig !!"
Å så försvinner armen o handen in igen...
Så som ni/Johan förstår så hade jag inget annat val än att handla dessa plagg !
        

Av bidrottning - 9 juni 2010 11:09

De få bilder som blev, jag är verkligen K A S S på att fota oftast..kommer aldrig ihåg att ta fram kameran ! Å gör jag det så blir det på ovesäntliga saker..haha.

 

      

*Den första bilden talar väl för sig själv, men svingott..det var det !!


* Den andra är när Felicia är med på jakt & fiskeskola..här fiskar hon..ehh..ja nån fisk :)

* Den sista bilden är väl mäktig !!? Det var när vi skulle gåm till bilen, som tur var !

Ego

Av bidrottning - 9 juni 2010 11:06

    

Av bidrottning - 8 juni 2010 16:59

Förväntansfull tjej som är redo för avslutning i skolan ikväll.
Bland annat ska hon spela trombon, ska bli skoj att se ! Har inte sett henne göra det hitintills nämligen.
       

Av bidrottning - 8 juni 2010 13:18

Usch vad dålig jag är på att skriva här inne nu, men det är så soligt ute och en massa kalas hela tiden så jag har liksom inte tid..eller tid har jag ju ! Snarare att lusten inte finns där, jag är ju en sån soldyrkare  så att inte ligga ute i solstolen lediga dagar finns inte och på kvällarna är jag SÅ trött !! Men nu passar jag på, kom ju helt plötsligt på att jag inte har meddelat vad vågen visade igår   *inte okey*


Jag kan INTE ha kalas runt mig !! Fixade mitt eget rätt så ok..men till Felicias i helgen..*hua* det var som att omdömmet försvann..jag åt o åt o åt..fanns liksom inget stopp ! Usch.. så vågen visade endast 1HG NER...*suck*
Det har stått still nu i ett par veckor, å det känns som att jag inte tar till vara på tiden..får lite småpanik ! Jag vet ju att jag KAN bara jag lägger manken till LITE, inte helt behöver jag, bara LITE så funkar det faktiskt rätt så okey.


Magen har blivit uppsvälld av alla kakor, ostbågar, chips, rabarberpajer med vaniljsås  ja ni hör !

Men nu är jag på banan igen ! Tills imorrn eller nåt, då syster fyller år..men ska verkligen försöka att inte trycka i mig en massa ! Vet inte om jag ska ta med mig bikini jag vill komma i? Haha, ha den bredvid mig, så jag blir påmind !

Å sen är det dop och bröllop på lördag   MY GOD säger jag !!
Efter det är det EN vecka UTAN festligheter som jag ska vara stenhård !! Hade ju velat komma i en viss klänning också tills midsommardagen..men men..den kan jag FETglömma !

Återfall i sockerträsket är vad jag har haft iaf !

  

Av bidrottning - 7 juni 2010 09:31

Jag är med i en tävling utav en härlig ESPRESSOMASKIN !
  
Ta chansen du också !! Klicka in här ; http://www.bloggfamiljen.se/

Av bidrottning - 6 juni 2010 12:41

En snabbis bara, här fortsätter vi i kalasanda ! Idag blir det barnkalas för 20 ungar ungefär..så det har varit förberedelser hela morgonen, men nu är Serpentinerna och ballongerna på plats ! Det underbara vädret är beställt 
Bord och bänkar utställda, badminton nätet uppställt. Tipspromenaden är utsatt och partykläderna på..så nu är det bara gästerna som fattas !

Kl 13 nu så kommer dom !
Oj ! Nu kom första ! Hej på er!

    
 

Ovido - Quiz & Flashcards