Miss bidrottning

Alla inlägg under juni 2010

Av bidrottning - 16 juni 2010 19:51

Vårt matsalsbord är precis så där blommigt o somrigt som jag vill ha det :)
  

Av bidrottning - 16 juni 2010 13:57

      

Första nr kom idag! Många knoppar på pionen. Felicia o kompis har vattenlek !  

Av bidrottning - 16 juni 2010 13:03

Så var gräsmattan klippt igen då !
Å jag samma lika olidliga värk, som alltid efter gräsklippning. Förstår inte vad det är med just det? Promenader ger inte alls samma..men det är väl det att jag får gå o skjuta på och dra hit o dit..jag håller ju ett tempo utan dess like också, fick påminna mig flera ggr att  " Linda, du har ingen som jagar dig "" Jo gick bra i 10 minuter, sen var man där igen.Ja ja, motion iaf...å vågen går neeeråt*yehooo*
  

Annars så går mina tankar  till en av mina vänner som fick en dotter idag :)
Efter 3 killar, så jag gissar..o VET att hon är mer än lycklig just nu   
Så himla roligt för henne, och förövrigt så verkar det vara ett riktigt tjejår !!
Behöver jag säga att min livmoder och äggstockar skriiiker efter en påsättning..haha !!

Av bidrottning - 14 juni 2010 09:31

Måndag knackar på dörren igen och min vägdag :) och det såg fint ut !
-1,6 den här veckan ! Prima ! Det gillar vi ! Å vet ni vad? Nästa helg har jag INGET festligt inplanerat, så jag kan hålla mig till mina pp hela 7 dagar..*Yeeey*


Ha nu en fín dag alla och Malin, jag täker på dig och skulle verkligen vilja se ett livstecken snart..även fast jag vet att det är svårt för dig.   

Av bidrottning - 13 juni 2010 19:55

(Bilderna är tagen med mobilkamera, tyvärr blev de väldigt kassa..)

                     

Av bidrottning - 11 juni 2010 18:54

Jag är så glad, förväntansfull & fantastiskt fantastiskt lycklig !!
För bara någon timme sedan bokade vi in en resa till Turkiet och aqua fantasy land. Vi har så länge pratat om att åka utomlands..å OM inte jag har gjort det lääänge..den enda längre resan jag varit på är till England-Weymouth på språkresa, sommarlovet efter 9an. Jag har alltid  velat åka till nåt varmare land..och NU får jag det..tom tillsammans med dom  två jag älskar mest i hela världen   
Den 27e juli bär det iallafall av !! Den här sommaren kommer bli den bästa på väldigt väldigt länge.

    

Av bidrottning - 11 juni 2010 09:17

Vågen är min V Ä N idag   

WEEHOOO !!
  

Av bidrottning - 10 juni 2010 14:33

Idag var jag in en sväng till Roslagens huvudstad-Norrtälje. Jag tänkte leta på ett par vita leggings till klänningen/tunikan jag har här hemma. Får bli den eftersom jag inte kommer i klänningen jag tänkte..eller kommer i gör jag men den sitter väldigt spänd över bysten o så..INTE fint !
Men om ett par tre kilo så, det är inte långt bort :)


Jag hittade leggings, vanliga, tunna, vita. Sen köpte jag ett par örhängen också, runda med lite olika färgade pärlor på.

En annan sak jag stötte på som också hamnade i kundkorgen var ett par korgar. De två övriga i min familj har ett väldans behov, verkar det som, att lägga en massa saker..som kepsar, hundkoppel, nycklar, bläckpatroner:O, kläder mm mm OVANPÅ hatthyllan.. å det irriterar mig till MAX, men mitt gnat verkar inte gnuggas in i deras små hjärnor. Så där kommer dessa korgar till hjälp, jag ställde dom ovanpå hatthyllan, så kan de lägga diverse saker där i ! Vips ! Så hoppas jag med ens att det ser lite mer ordningssamt ut på det stället hädanefter.


      


Sen till en helt annan sak, som för mig börjar bli väldigt jobbigt..och faktiskt lite oroande  
Jag har alltid varit en sån människa som alltid haft koll på saker, vet vart jag lagt dom, kommit ihåg det jag lovat folk med tider o liknande..ja ni förstår säkert. Men har Felicia frågat mig vart det o det ligger så har jag oftast kunnat sagt;den ligger i hörnskåpet uppe till höger vid sidan av boken...typ.

Men sen en månad tillbaka ungefär så;
*Vet inte vart jag lägger saker som nycklar, plånbok, solglasögon mm.
*Glömmer ringa fritids om vilka tider Felicia ska vara där
*Glömmer handlingslistan hemma och kommer jag mot förmodan ihåg att ta med den så glömmer jag Alltid nåt som STÅR på listan
*Glömmer bort vad folk säger, vad jag läst etc.
*Går jag utifrån o in för att göra en viss sak har jag ofta glömt det när jag kommer in.
*Glömmer bort både koden till Visakortet och pinkoden till mobilen.


Det här oroar mig efter som detta INTE är jag egentligen !
Jag är person med STORT kontrollbehov och det här stör mig !


Påväg att bli dement, senil, tillfälligt sinnesförvirrad????


Jag kan ju inte komma med att jag har så ofantligt mycket att göra, för jag är ju faktiskt arbetslös nu.


Har gått in i väggen tidigare i mitt liv, kan inte alls med stress efter det..är det nåt som börjar komma tillbaka? Bara av att ha många datum o tider att passa för tillfället?





 

Ovido - Quiz & Flashcards