Miss bidrottning

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av bidrottning - 10 oktober 2010 09:52

Ja idag är det söndag igen mina vänner..det är inte klokt vad veckorna går fort ändå ! Fast man inte gör ett skit .

Äntligen så är det en söndag utan klump i magen iaf..och det känns väldigt skönt.
Det har varit endel klumpar i magen sista tiden..
Felicia valde att stanna här även nästa vecka, så jag slipper söndagsångesten .

Hon valde även att stanna längre hos sin pappa i veckan, så hon kom hit först i torsdags..hon börjar bli så stor nu. Kan göra många egna val..så hon har börjat välja lite själv, vill hon stanna kvar hos den ena föräldern lite längre så får hon det ! Inga hårda ramar som hon måste hålla sig inom och det känns riktigt skönt ! Även om det kändes lite i mammahjärtat då hon ringde och frågade om hon fick stanna hos papsen sin lite längre sist.

Jag glömde ju såklart att att ta kort på maffiabossen igår :/ Men hon hade haft det roligt iaf !

Nyss åkte hon iväg till en kompis, Johan håller på o byter lampor på ena bilen och jag kikar på nyhetsmorgon och skriver till dig :)


Imorrn är det skola för fialotta och jobb för mannen i huset.
Förhoppningsvis så kommer mamsen hit en sväng imorrn, alla har ju så mkt med sitt så det är svårt att få besök på dagarna. Vilket är helt förståeligt, men visst känner jag mig ensam mellan varven..ibland skönt ensam..ibland mindre skönt.


Förövrigt så blöder jag lite smått fortfarande..blir bara förbannad nu när jag ser det ! Så less på att behöva använda binda hela tiden..FAN !
Blir lite bitter när jag läser om alla gravida som kan röra sig som vanligt och tom kunna  träna ! Men så i nästa sekund så vill jag ju inte känna mig bitter, inte fan önskar jag någon hamna i den här sitsen som jag är i !

Ha en skön söndag alla ! Ikväll är det Ensam mamma *tjohoo*

Ovido - Quiz & Flashcards