Miss bidrottning

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av bidrottning - 16 oktober 2010 12:34

Godmiddag mina kära :)
Ja nu har jag allt fått för att jag säger att förkylningen aldrig bröt ut..det har den gjort nu kan jag säga ! Å jag får varje gång så jäkla ont i näsan, när jag andas..som att det går rakt upp i huvudet så kommer huvudvärken också. Vill helst ha två bomullstussar i näsan :D då känns det skönare att andas. Någon som känner igen sig?
Johan tycker jag är jätte konstig, han har aldrig känt sådär.

Förövrigt så åkte han nyss ut till singö en sväng, för att ta upp vår båt. Det börjar bli hög tid nu ! Plus att det var sånt lågvatten nu så den står på botten :D
Han passade på att åka ut idag då bägge mina bröder är där, så de kan hjälpa honom.

Felicia blev hämtat utav morfar kl 08 imorse, ja så är det om hon ska göra saker med honom ! Då blir det tidigt..vilket var lite suck o pust igår då hon inte kunde vara uppe lika länge.
De är i Stockholm och kollar på teracotta armen ifrån Kina, som har körts hit för en tid. Ska tydligen vara riktigt intressant att se, jag är inte så insatt.
Snart har han nog tagit med henne på alla såna här saker i huvudstaden :) Hon lär sig något nytt varje gång :)

Själv så ligger jag här i soffan, inte så ovanligt :)
Sov inte alls bra inatt så känner mig riktigt mör och uppstoppad i huvudet.
Så det är rätt så skönt !

Förövrigt så kunde jag inte hålla mig riktigt..har lovat mig själv att inte köpa några bebiskläder före, iaf Rul som är på onsdag. Ja o långt efter det, kanske börja handla lite v 30 eller så. För jag är ju fortfarande osäker på om detta kommer bli nåt.

Men så var jag in på Tradera idag, har budat hem lite kläder till Felicia..å då råkade jag hamna på avdelningen Unisex 50-56 ;) å såg en sån sööt overall. då slog det mig att en sån har vi ju inte ! Eftersom Felicia föddes i Juni behövdes ju inga overaller i den stl .
Så jag la ett bud..15 kr eller vad det var. Får väl se om jag vinner den, budas det över så tänker jag inte fortsätta.
Men när jag såg alla dessa små söta kläder så kände jag en sån enorm längtan efter den lill*...hoppas verkligen att det här kommer att gå vägen. Har läst om så många bebisar nu som dör precis innan de är dags att födas fram :( sånt är jag bra på att ta till mig !!

Nästa gång någon av oss kommer till Sandviken så ska jag se till att bebiskläderna kommer ner hit :) kul att gå igenom o se vad som finns, jag har ju ett par svarta sopsäckar fulla :) Å när jag ser dessa söta små kläder så får jag direkt mer kraft till att vila o ta det lugnt, då känns det inte alls jobbigt :) Hur skulle det inte vara värt det liksom ?!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards